Wednesday, January 21, 2009

hurm

assalamualaikum

ari ni saya rasa xberapa nak best sbb xtau ah kenapa, bnyk sgt perkara di dalam perkara,heh apa lah my words ni, ada bnyk perkara dlm pemikiran saya haaaa baru betol hehe, hurm antaranya spt kawan2 saya yg behave like they not supposed to behave, sumtime ppl who are married acting like they are not married. sumtime kita act like kita dosent care abt how other ppl who closed to us will feel abt our acting, kita berkelakuan spt kita xda perasaan dan kita berangapan bahawa aku xkacau korang korang jgn kacau aku! betol ker cara kita kalo kita buat mcm tu? xker dlm islam kita sepatutnya menjaga hati org lain, kita patot mengambil tahu hal org lain bukan membiarkan, tapi la org melayu suka terbalik dlm segala hal, contoh terbalik, wakturaya haji kita xmenyambut secara meriah tapi aidil fitri disambut dengan meriah, padahalnyakan raya kebesaran umat islam adalah aidil adha dan pasal tu takbir sampai raya ke 3 ker ke 4ek lupa plak, hurm

tah ah nyampah ah :(

0 Your Thoughts:

Post a Comment

<< Home